מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור.

צור איתנו קשר באחד מהמספרים- 0528321552//0524630140 

כסא אורח מרופד

 

אורחים אינם אך ורק חברים וידידים אשר מגיעים לבקר או להפתיע, למשל ביום ההולדת. אורחים יכולים להיות גם אנשים שהזדמנו ובאו אלינו, למשרד או לבית העסק ואשר מוגדרים בדרך כלל בתור “לקוחות”. אנו סבורים כי המילה הזאת מנוכרת מדי והרבה יותר נכון להתייחס אל מי שרוצה לעשות עימנו עסקים בתור אורח, אורח ממש. משום כך, אנו מציעים גם לכם לקבל את האנשים המגיעים אליכם בכבוד המגיע להם. קנו למענם כסא אורח מרופד. ואפילו אם איזו כורסה מיוחדת נראית לכם לא מתאימה במיוחד, נוכל להציע לכם יופי של כסאות אורחים פלסטיק. מסיבה טובה מאוד קוראים לנו פיוצ’ר כסאות. אנו תמיד חושבים קדימה ומיטיבים להציע גם פתרונות שהוכיחו את עצמם לאורך השנים וגם עיצובים חדשים.

 

קבלו בברכה לקוחות ואורחים

תמיד ראוי לזכור ולהזכיר כי בדרך כלל כסא אורח מרופד ישאיר רושם מאוד חיובי וחשוב בעיני לקוח ובעיני כל מי שהוזמן לפגישה. זה נכון גם לגבי אנשים המגיעים אליכם עקב המלצות או בזכות פרסומת כזאת או אחרת. שלא כמו כסא מזכירה עם ידיות, שמשמש את המזכירה לצרכי עבודתה, כסא אורח מרופד לא נועד רק לאפשר ישיבה והמתנה ותו לא. לכיסא הזה יש משמעות ייצוגית, ממש כפי שיש להיבטים מרכזיים אחרים בעסקים, כדוגמת לוגו, סלוגן וקישוטים שונים.  

 

המומחיות שלנו, פיוצ’ר כסאות, איננה מסתיימת או מתחילה עם כסא אורח מרופד. אנו מתמחים בכל פתרונות הישיבה, לעסקים, למוסדות לימוד, לארגונים, לפינות עבודה ביתיות. יש לנו מגוון רחב של כסאות למוסדות. יש לנו כסאות אורחים פלסטיק או פתרונות מחופים תחליפי עור. אם מסיבה כלשהי אתם עדיין לא משוכנים, חשבו מה אתם הייתם רוצים לחוות כאורחים של אחרים. קרוב לוודאי שתעדיפו לשבת על כסא אורח מרופד ויפה ולא על כיסא מיושן ולא נוח. אז זכרו לפנות אלינו בכל שאלה, בין אם אתם מתלבטים בין סוגים שונים של כסאות למוסדות, בין אם אתם צריכים כסא מזכירה עם ידיות ובין אם אתם מארגנים פינת המתנה לאורחים, ללקוחות שאתם רוצים לקבל בברכה.

 

 

 

no-lazy